Üzleti Portré
- Peter Wendl
- 2021. márc. 28.
- 2 perc olvasás
Frissítve: 2023. jan. 20.
Üzleti portrét készítettem Kristófnak az induló vállalkozásához.

Kristóf egy nagyon érdekes területen indított saját vállalkozást. Míg készítettük a fényképeket sokat beszélgettünk az üzleti karrierjéről. Hogyan jutott ide, és mik a távlati céljai. Ennek megértése nagyon fontos számomra. Hiszen ez alapján tudom felmérni, hogy pontosan milyen portrét készítsek vállalkozásához. Kik felé, és mit szükséges kommunikálnia.
Különlegesnek gondolom a munkáját, így megkértem, hogy válaszoljon pár kérdésemre, hogy ezt bemutathassam nektek. Illetve, hogy ki tudjam hangsúlyozni, hogy milyen fontos a személyiségnek és az üzleti célokhoz, elképzelésekhez megfelelő portrékat használni. Ne elégedjünk meg egy sima igazolvány képpel!
1) Elég céltudatos vagy a karriered építésében. Röviden össze tudnád foglalni, hogyan jutottál el a mai napig?
Közgazdászként először bankban helyezkedtem el, majd felkeltette érdeklődésem a kockázati tőke világa. Engem a vállalati stratégia és finanszírozás érdekel, és e kettőre ebben a szakmában nagy szükség van: cégekbe szállunk be tőkebefektetőként, hogy utána abból egy jó stratégia mentén maradandót alkossanak, és vállalatértékük megnőjjön. A Euroventures nevű kockázati tőketársaságnál nevelkedtem, majd miután MBA diplomát szereztem, az OTP csoporthoz tartozó PortfoLion-nál voltam az OTP Digitális Alap befektetési igazgatója. 2020-ban fogalmazódott meg bennem először, hogy önállósodnom kellene és az úgynevezett search fund befektetési modellel foglalkozzak. Idén év elején vágtam bele hivatalosan.
2) Mi az a Venturelab? Miben formabontó? Milyen új kihívásokat okoz neked?
A Venturelab keretében amellett, hogy startup alapítóknak segítek tanácsadóként a tőkebevonási folyamatban, a korábban említett új befektetési modell az úgynevezett search fundok itthoni megjelenését tervezem támogatni. Ez egy két lépcsőből álló vállalat kivásárlási modell, ahol a befektetők először egy vállalkozó szellemű menedzsert támogatnak abban, hogy találjon egy jó kivásárlási célpontot (amit szívesen tovább vinne), majd segítenek megfinanszírozni, hogy maga a kivásárlás létrejöjjön.
Világszerte a kis- és középvállalkozásoknál a generációváltás egy égető kérdés, így aktualitása van ennek a megoldásnak.

3) A honlapod nem egy túlbonyolított menüvel díszített útvesztő. Mivel éred el, hogy bizalmat ébressz a potenciális ügyfeleid számára? Mik a sarokkövek, vagy mi támogatja az oldaladat leginkább?
Az oldal célja az volt, hogy a jövőbeli partnereim megismerhessenek, megértsék honnan jövök és merre tartok. Munkám során fontos a bizalom és a professzionalizmus, ezt szerettem volna a honlapommal is tükrözni. Útvesztők nélkül, egy egyszerű, letisztult struktúrában tálalva. A rövid, lényegretörő megfogalmazás mellett elengedhetetlen része volt egy jó üzleti portré. Így kerestelek meg téged.

4) Vettél-e már részt korábban fotózáson? Milyen élményt vittél el magaddal?
Igen, voltam már több körben. Általában az volt az érzésem, hogy le akarom tudni. A tizedik kattintás után már zavart, hogy még nincs olyan, ami jó lenne. Nem nagyon voltam kibékülve az eredménnyel, de ráhagytam, hogy jó lesz.
Ezzel szemben nálad már a megkeresés után egyből volt koncepció, illetve előre jelezted, hogy egy bő órát legalább rá kell szánni, hogy mindkettőnk elvárásának megfelelő eredmény születhessen.

5) Mit gondolsz egy vállalkozás indításnál mi a top3 legfontosabb feladat, amit mindenképpen el kell végezned?
Át kell gondolni a piacra lépési stratégiát, aminek része az arculat és a megjelenés is. Így természetesen a megfelelő portré sem maradhat el.
Kristóf új honlapját itt tudjátok megnézni.






شيخ روحاني
شيخ روحاني
رقم شيخ روحاني
شيخ روحاني لجلب الحبيب
الشيخ الروحاني
الشيخ الروحاني
شيخ روحاني سعودي
رقم شيخ روحاني
شيخ روحاني مضمون
Berlinintim
Berlin Intim
جلب الحبيب
سكس العرب
https://www.eljnoub.com/
https://hurenberlin.com/
جلب الحبيب بالشمعة